Khamis, 6 Februari 2020

Safiq kini 'tauke' produk sukan


MyMetroArena
 
Samadi Ahmad
am@hmetro.com.my

BEKAS kapten bola sepak Harimau Malaya, Safiq Rahim secara rasmi memperkenalkan produk sukan untuk dipasarkan di pusat beli belah Malakat Mall Cyberjaya tadi.

Pemain tengah Melaka United (MU) itu memperkenalkan jenama Sportsrevo yang akan mula diedarkan di pusat beli belah itu Mac hadapan.

Beliau yang juga bekas pemain Johor Darul Takzim (JDT) berkata, produk sukan jenama Sportsrevo itu menjadi pencetus bagi dirinya mengenengahkan produk sukan tempatan dan bumiputera.

"Di negara kita sebenarnya belum ada produk sukan keluaran jenama tempatan ‘dari atas sampai bawah’. Jadi

saya mahu ia menjadi pelopor kepada usaha itu.

"Kualiti pakaian sukan jenama Sportsrevo amat baik dan setanding dengan jenama terkemuka di samping

harganya juga amat berpatutan dan mampu milik," katanya pada sidang media di Malakat Mall tadi.

Terdahulu, Safiq menandatangani memorandum persefahaman (MoU) bersama Pengurus Tahan Sport, Mohd Fuad Rahim sambil disaksikan Ketua Pegawai Eksekutif Malakat Mall Sdn Bhd, Mohd. Fadzil Hashim.

Safiq memaklumkan, peluangnya bekerjasama dengan Tahan Sport adalah platform terbaik bagi memasarkan produk sukan yang diasaskannya sejak tahun 2019.

"Sportsrevo memasarkan semua jenis barangan sukan dan pada masa ini memfokuskan kepada keperluan barangan sukan bola sepak dan larian.

" Pada masa depan saya bercadang mempelbagaikan lagi produk ini membabitkan aktiviti sukan lain".

"Saya juga merancang untuk menubuhkan akademi bola sepak dengan kerjasama Kumpulan Brainy Bunch bagi melahirkan bakat bolasepak muda serta membantu bekas-bekas pemain profesional untuk mencurahkan pengalaman yang ada bagi perkembangan bolasepak negara," katanya.

SUMBER-Artikel ini disiarkan pada : Rabu, 5 Februari 2020 @ 6:36 PM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan